ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Monday, November 27, 2006

‘Het ergste wat me kan gebeuren...

... is dat ik ook daadwerkelijk iets win.’

En ik meende het. Dat ik beoordeeld zou worden door een jury, wist ik toen ik me inschreef voor de Paul Harland Prijs. Maar naar voren worden geroepen in een zaal vol mensen, dat was bijna nog enger dan het laten beoordelen van mijn verhaal.

Bijna, maar niet helemaal. Gisteren reisde ik af naar Maastricht voor de prijsuitreiking, want ik stond in de top tien. Heel erg spannend. Niet omdat ik op een bepaalde plek wilde eindigen (met een plaats bij de eerste tien had ik voor mezelf al ruimschoots gewonnen), maar omdat we het juryrapport overhandigd zouden krijgen.

Nummer tien werd bekend gemaakt.
De gedeelde achtste plaats.
Nummer zeven mocht naar voren komen.
Nummer zes.

Op dit moment ben ik ervan overtuigd dat ik een verkeerd mailtje heb gekregen en helemaal niet in de top tien sta, dat mijn verhaal nooit is aangekomen, dat mijn verhaal is uitgeroepen tot Slechtste Stuk Bagger Ooit Ingestuurd, dat mensen op het punt staan te gaan lachen en wijzen, me bekogelen met rot fruit, me –

Ik werd nummer vijf. En ik was blij toen ik zonder al te grote blunders mijn stoeltje weer bereikte. Nu alleen nog even het juryrapport overleven...

1 comment:

  1. Het verhaal is in ieder geval zo bijzonder/mooi, dat ik het graag voor Pure Fantasy wil! Chapeau, Jenny, voor een mooi verhaal en dit prachtige resultaat bij een wedstrijd waar je voor het eerst aan deel hebt genomen...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.