ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Sunday, November 12, 2006

'I'm shifting into soup-mode.'

~ George in The Soup Nazi, Seinfeld seizoen 7.

De Grote Seinfeld-marathon werd uiteindelijk niet echt een marathon, want na zes afleveringen vonden we het wel weer mooi geweest. Wel eindelijk weer The Soup Nazi kunnen zien, die nog steeds even briljant was.

Ik sta inmiddels al 32 uur achter elkaar in de videotheek, of althans zo voelt het... Aan de Eeuwige Middag lijkt geen eind te komen: even dacht ik dat het bijna voorbij was toen de kassaklok 17.00 aangaf. En dat terwijl ik het gevoel had alsof het veel vroeger was! Van blijdschap kreeg ik een energiestuip, maar die verdween als sneeuw voor de zon toen ik erachter kwam dat de kassaklok nog op de zomertijd stond...

Die actie deed me een beetje denken aan de keer dat ik mijn eigen muzieklijst aan het browsen was in een downloadprogramma. 'Goh, wat heeft deze persoon leuke muziek!!! Helemaal mijn smaak! Geweldig! Eens even kijken wie het i- ...'

In ieder geval is het nu even stil in de videotheek, en dat betekent dat ik snel wat kan eten. En ach, waarom niet: ik heb wel zin in een soepje :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.