ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, January 04, 2006

Best of 2005, Part Four: Goede voornemens

Tien goede voornemens voor 2006:

10. Keuzevakpunten halen, afstuderen, een baan vinden
9. Sparen voor een digitale camera/een externe harde schijf/een Xbox 360 :S
8. Meer boeken lezen & meer films kijken
7. Gezonder eten
6. Meer sporten. Of eigenlijk: sporten...
5. Meer schrijven: meer dingen uitwerken, meer verhalen afmaken
4. Minder ziek zijn
3. Boek afmaken
2. Minder stressen, meer doen
1. Me aan mijn goede voornemens houden

Doelen voor dit jaar:
- Lost seizoen 2 kijken en erachter komen wat er IN GODSNAAM aan de hand is op dat eiland!
- Een Xbox 360 kopen & drie maanden achter elkaar Oblivion spelen
- Zo vaak mogelijk posten op dit weblog

6 comments:

  1. Ik stem op voornemen drie!!!! schrijf nou doohoor!! Maar natuurlijk hoop ik voor jou dat ze allemaal lukken!

    ReplyDelete
  2. Over jou schrijftalent gesproken, ik heb nu ontdekt waar dat vandaan komt! Aangezien ik hier op mijn werk echt totaal niets te doen heb, en mij dood verveel.... ben ik iedereen die ik ken aan het opgoogle-en en zo ook jou. Via via stuitte ik naast heel veel kunstwerken van je vader (veelal mooi!) op het verhaal Bas de Beer. Echt een enorm leuk en schattig verhaaltje! Volgens mij geschreven door jou moeder, klopt dat? Ik heb hem uitgeprint en neem hem zaterdag mee als ik bij mijn overbuurmeisje ga oppassen. Ik weet zeker dat dat een succes gaat worden!

    ReplyDelete
  3. Hmm, Kato. Het is 'jouW schrijftalent" en "jouW moeder". Gna gna...

    ReplyDelete
  4. argh! ik dacht dat jij verbeteraars altijd vervelend vond!!??!

    ReplyDelete
  5. Hmm, ik dacht dat goede zinnen altijd met een hoofdletter beginnen...

    ReplyDelete
  6. SHUT UP!!!! Genoeg hoofdletters?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.