ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Friday, December 30, 2005

Best of 2005, Part Three: Herinneringen

Mijn tien leukste herinneringen van 2005:

10. Jeroens slagen & rijbewijs, het krijgen van mijn stageplaats.

9. Spijbelen om naar de persvoorstelling van Star Wars: Episode III te gaan.

8. Lost-marathon.

7. De Jenny-Quiz: verjaardagscadeau van Wouter en Kato.

6. Tessa's immitatie van een kabouter :D

5. Uren achter elkaar Harry Potter 6 lezen. Het was me gelukt: ik moest vier maanden wachten op de Nederlandse vertaling, maar ik wist absoluut NIETS van wat er zou gebeuren!

4. Spontane fietstocht door de polder op een heerlijke, frisse zomerdag, in mijn eentje met muziek aan.

3. Sneeuwgevecht met Jeroen. Eerst in de straat, toen hij me in een onderbesneeuwd bosje wilde duwen, ik terugvocht en we uiteindelijk allebei op de grond lagen. Vervolgens rennend door het bos: ik keek achterom en zag Jeroen achter me aan rennen met een enorme sneeuwbal. Tot slot Jeroen die aan een tak van een boom trekt zodat ik bedolven zou worden, waarna hij de volle laag krijgt en ik helemaal niets :D

2. Oxford: warme zomerdagen in het park, boeken kopen, baguettes met kip eten in het bos, door het park gesleurd worden door Pepsi de hond.

1. Met Tessa op de vlucht voor een hond. Fietsend door het bos komt een enorme hond uit de bosjes gesprongen, die de achtervolging inzet. Tessa, totaal in paniek: 'O - MIJN - GOD!' Hierop scheuren we hysterisch gillend over het slingerende fietspaadje, tot we het hoekje omkomen en de nogal verbaasde en enigszins geïrriteerde baas van de hond aantreffen, die het beest had geroepen... Dit zou de grootste blunder van het jaar kunnen zijn, als het niet zo verschrikkelijk grappig was geweest :D

8 comments:

  1. Jeeeeeh! wouter, we staan gewoon op zeven!!!
    Ik ben wel nieuwsgierig, naar mijn hele leuke grappige, met de terugkeer van een wereldfenomeen erin kadootje.. hmmmm ik wacht maar af..

    ReplyDelete
  2. Ik ben vereerd om in een Jenny-lijstje te staan... Misschien kan ik je nog een hint geven Koat...denk aan dames in badpakken...

    ReplyDelete
  3. Wauw, ik kom er niet eens in voor, waar doe je het allemaal voor? Een heel happy 2006, zal wat beter m'n best doen.....

    ReplyDelete
  4. dames in badbakken???? what the..

    ReplyDelete
  5. volgens mij was star wars trouwens niet de eerste keer dat jij ging spijbelen voor een film...
    Ik noem een incident waardoor je statistiek niet had gehaald :) Ook weet ik nog goed dat jij en wouter altijd naar de film gingen terwijl iedereen druk zat te werken in het eerste jaar!!

    ReplyDelete
  6. Hahaha! Ja inderdaad - toen iedereen heel erg hard aan het werk was aan die presentatie over de verkiezingen enzo. En dat Wouter en ik een stuk over politieke partijen moesten doen & toen naar de film gingen!!! Nou ja, Van Wijland had gezegd dat we onze tijd zelf mochten indelen :) En Wouter en ik hebben het uiteindelijk wel gehaald met onze 'copy-paste' aanpak :D

    ReplyDelete
  7. Haha, Maar wat gebeurde er... met

    ReplyDelete
  8. Gert van Wijland!!!!!! Hahahaha, das lang geleden zeg... Zeg Jenny, toen we stiekem naar de film gingen, was dat niet: REIGN..........OF...........FIIIIIIIRRRRREEEEEE!!!!! ?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.