ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Friday, June 30, 2006

Could’ve, Should’ve, Would’ve…

I've got all my wisdom teeth
Two up top, two beneath
And yet I'll recognise
My mouth says things that aren't so wise…

~ Crash Test Dummies



‘Tja, die moeten even getrokken worden.’

Even getrokken worden?! EVEN getrokken worden?! EVEN?!?!?!?!?! Mijn tandarts beseft blijkbaar niet dat hij met deze zes woordjes mijn grootste nachtmerrie in vervulling laat gaan: mijn verstandskiezen moeten worden getrokken! o_O

Vroeger was ik nooit echt bang voor de tandarts. Leuk was anders, maar na afloop kreeg je in ieder geval nog een leuk speeltje, zoals een gele triceratops of een groene brontosaurus.

Tot mijn tandarts (aka The Butcher...) op een dag besloot dat het best een goed idee was om een gaatje in mijn kies te betreden met een ijzeren haak en even gezelli in het rond te poeren. En daarmee een zenuw raakte.

Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo’n hevige en overwachte pijn heb gevoeld. En alhoewel het snel wegtrok, sloegen mijn hersenen het op. Tandarts. Slecht. Pijn. Blijf weg. Vlucht! Ren!!

Sindsdien krijg ik al kippenvel als ik aan de tandarts denk. Laat staan aan boren! (Degene die me kan vertellen waarom het nodig is een klein minuscuul beginnend gaatje eerst TOTAAL EN COMPLEET OPEN TE BOREN om het vervolgens te gaan vullen, is bij deze uitgenodigd het uit te leggen. Reken alleen niet op begrip van mijn kant: you won't get it...)

Maar tanden of kiezen laten trekken… Die gedachte alleen al maakt me misselijk.

En nu is het dus zo ver: ze hebben zich tegen me gekeerd. De één is ontstoken en dus moeten ze er allebei uit. Had ik nou maar iets beter gepoetst. Was ik nou maar iets eerder naar de tandarts gegaan. Had ik er nou maar iets meer aandacht aan besteed.

Could've, Should've, Would've...

Nou ja. Het is niet anders.












En het kan altijd nog erger… ;)

2 comments:

  1. Weliswaar niet mijn verstandskiezen, maar er zijn bij mij 6 kiezen getrokken en ik leef nog. Als je het echt heel eng vind: neem je ipod ofzo mee.

    ReplyDelete
  2. Hahahaha, niet weer dat plaatje! Je kunt jer in ieder geval goed aan optrekken: ZO erg wordt het nooit!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.