ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Sunday, July 30, 2006

The Oxford Chronicles - Part Four

Eén van de laatste scènes van Philip Pullmans His Dark Materials-serie, speelt zich af in de Botanical Garden in Oxford. Tja, en als ik dan toch in de buurt ben…

Ik was vergeten het boek erop na te lezen, maar als ik het me goed herinner lag het bankje dat in de scène een rol speelt, aan de andere kant van een bruggetje…






















Helaas voor mij is het bankje bezet. Door twee mensen die zich eens even lekker hebben gesetteld. En anderhalf uur blijven zitten. Dit zijn de boosdoeners (aka Donssnor en Oud Wijf):

















Uiteraard durf ik niet te vragen of ze even willen oprotten. Gelukkig wel genoeg Mooie Bloemuh:













































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.