ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Thursday, July 27, 2006

The Oxford Chronicles - Part Three

Gisteravond veranderde mijn flinke zonneallergie in een zonnesteek. Hartkloppingen, misselijkheid en mijn hals – de plek des onheils – leek in brand te staan. Mijn lichaam was duidelijk oververhit, en dat terwijl ik nog wel zo goed had gedronken!

Conclusie na gisteravond: hartkloppingen zijn eng. (Lees: een kloppend hart is natuurlijk fijn, een op hol geslagen hart wat minder…) Daarom ga je de gekste dingen doen om afleiding te zoeken, zoals Rummikub... Gelukkig barst later op de avond een onweersbui los. We zien de bliksem aan de andere kant van het dal langzaam naar ons toe trekken. Betrokken als ik ben wil ik een foto voor op dit blog. Het resultaat:



















































Van de 45 genomen foto’s was dit de beste…

















Nou ja, neem maar gewoon van me aan dat een fractie van een seconde voor elke foto het een waar natuurspektakel was...

:)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.