ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, October 04, 2006

Arthur and the Minimoys/Invisibles

Ik weet nooit echt wat ik moet denken van films die beginnen in real life en dan overgaan in animatie. Dat had ik vroeger al bij de Freggels. Dat begon met een echt persoon en eindigde met een stel poppen.

Aangezien tegenwoordig blijkbaar elk fantasy (kinder)boek verfilmd moet worden, is ook de filmversie van Arthur and the Minimoys in de maak. (Dat geschreven is, en geregisseerd zal worden door Luc Besson.) Deze film, omgedoopt tot Arthur and the Invisibles, begint met het jonge acteurtje Freddie Highmore (Finding Neverland, Charlie and the Chocolate Factory) en eindigt met één of andere flut animatie. Ik denk dat het opplakken van een paar oren en het bouwen van een decor een beetje te veel werk was en er dus maar is besloten om alles uit de computer te toveren.

Ik vond Finding Nemo best leuk, maar daar stopt mijn interesse in animatiefilms wel zo'n beetje. Ik ben dan ook bang dat deze verfilming niet echt aan mij besteed zal zijn...

>>>Bekijk de trailer en oordeel zelf<<<

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.