ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Sunday, October 22, 2006

Slecht boek

Waarom kan ik een slecht boek toch nooit gewoon wegleggen? Waarom dwing ik mezelf door te lezen, ook al kom ik er nauwelijks doorheen?

Want als ik het boek niet leuk vind, heb ik geen zin om te lezen.
En als ik geen zin heb om te lezen, komt dat slechte boek natuurlijk nooit uit.
En als dat slechte boek nooit uit komt, kan ik ook niet beginnen aan een goed boek.

Kortom, ik doe nu al drie weken over een boekje van 263 pagina's... Maar het wegleggen en beginnen aan iets nieuws voor ik het heb uitgelezen? Dat is makkelijker gezegd dan gedaan...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.