ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Sunday, October 15, 2006

De onaangename zondagmiddag-walm

De peuter wordt recht voor mijn neus op de balie geparkeerd.
'Heb jij een poepje gedaan?', vraagt de moeder.
Ik word me bewust van een onaangename walm.
'Heb jij een poepje gedaan?', vraagt de moeder weer.
'Poepie gedaan! Poepie gedaan!', brult de peuter door de videotheek.

Het is één ding dat dit kind op mijn balie zit te schijten, maar moeder: heb de volgende keer na zo'n mededeling even het respect je kroost onder mijn neus vandaan te halen...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.