ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Monday, December 12, 2005

Nee, het valt niet mee!

Stage, persvoorstellingen, recensies, dvd's, stageverslagen, specials - en dan ook nog een weblog bijhouden! Maar ik ben niet van plan het na nog geen twee weken al op te geven. En dus even een super snelle update van de afgelopen paar dagen. De hoogtepunten:

Zaterdag:
Op de hei doet Jeroen een schaap na. De schapen kunnen er niet om lachen - ik wel. Daarna warme chocolademelk met slagroom & een stuk taart.

Zondag:
Een recordpoging 'Lost-afleveringen achter elkaar kijken' gedaan. Verbroken.

Maandag:
Andere bustijden en -routes. Op weg naar Hilversum zie ik delen van Eemnes waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden.

Na het eten de zoveelste discussie over de naam van Hond. Ik ben nog steeds voor Zep (because it's super cool!!! En - toegegeven - beter dan Toeter Scooter Plunk... :). Snap niet waarom niemand anders het leuk vind. Skip willen ze! SKIP! Dan toch maar hypnosebandjes maken en die 's nachts afspelen op hun kamer...

Maar even serieus: noem hem maar zoals jullie willen. (Ik noem hem toch Zep! Moehahaha :D)

Het geheel wordt afgesloten met een wedstrijd kaugombellenblazen.

Woensdag waarschijnlijk een wat meer uitgebreide post. Dan moet ik mijn stageplan afmaken en een weekverslag schrijven... :D

5 comments:

  1. Volledige tekst "Nee, het valt niet mee!"

    Soms loop je over straat
    En voel je hoe alles misgaat
    Je richt je face naar de sky
    En geeft een harde cry...:

    Nee, het valt niet mee
    Ook al woon je bij de zee
    Ook al drijf je vaak vee
    Nee, nee, nee, nee
    Neeeeeeeeeeeeee
    Het valt niet meeeeee....

    Je gaat naar je stage-adres
    Of naar een hele saaie les
    Ze lachen je uit, ze lachen om jou
    Kijk haar nou, die stomme vrouw!

    Nee, het valt niet mee
    Niet alles is pais en vree
    Soms is het gewoon niet okee...
    Nee, nee, nee, nee
    Neeeeeeeeeeeeee
    Het valt niet meeeeee....

    Kijk in de spiegel, daar zit weer een plek
    "Heb ik dan overal een gebrek?"
    Benen te dik, neus veel te vol
    Over het algemeen gewoon ee 'beetje bol'

    Nee, het valt niet mee
    Je bent gewoon niet tevree
    De juiste kreet is meestal: "oh jee"
    Nee, nee, nee, nee
    Neeeeeeeeeeeeee
    Het valt niet meeeeee....

    ReplyDelete
  2. Hoi Jenny,

    Ik lees je weblog sinds vandaag ook.
    Dan weet ik tenminste waar Leny het over heeft :D
    Leuk om zo 'met je mee te leven'.
    Wat betref 'Het valt niet mee': Ken je dat nummer van Wim de Bie, ''t Valt wel mee'? Een rituele chant om ziekten en ander onheil te verdrijven. Klinkt heel authentiek. Wie weet helpt het?

    ReplyDelete
  3. BTW: Choco en taart bij De Tafelberg? Ik bedoel: aangezien je op de hei was leek me dat wel een logische plek... Natuurlijk is de hei ook maar heel klein... :-)

    ReplyDelete
  4. Ik ben natuurlijk erg boos op Paul dat 'ie Lost naar jou heeft gestuurd ;-)
    Bevalt de stage verder??

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.