ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, December 07, 2005

Sneak Preview!

Oké, zoals beloofd hier een exclusieve sneak preview uit het kinderboek waar ik mee bezig ben. Dat wil zeggen: ik heb een beschrijving van het monster in kwestie aan Martin gegeven. In die beschrijving stond ongeveer alles, behalve hoe hij eruit moest zien.

Het was een leuk experiment, dat eigenlijk niet kon mislukken. Het kon hoogstens niet overeenkomen met het beeld dat ik in mijn hoofd had. Maar dat was voor mij juist de bedoeling: kijken wat iemand anders er van zou maken. Met dank dus aan Martin.















Dus... Test-audience Wouter & Kato: hier zullen jullie het voorlopig mee moeten doen ben ik bang . En voor de rest: ik vrees dat jullie nog langer moeten wachten. Ik heb onlangs besloten zo'n 5000 woorden te schrappen en moet nu dus een deel van het verhaal herschrijven. Nu kan het nog en ik was gewoon niet tevreden.

Het kan nog altijd erger. Chris Wooding - één van mijn favoriete schrijvers - schreef onlangs op zijn website:

"I'd rather give you guys a good book than one that is on time! Hey, it worked with Weavers: I tossed away an entire 140,000 word novel in the process of writing that one..."

3 comments:

  1. Waaaah! It's creepy! Ik kan niet wachten tot het verhaal af is! Zpannend...

    ReplyDelete
  2. Oeh, ik ben erg benieuwd naar je verhaal!! Schrijven is leuk ^_^

    ReplyDelete
  3. AAAHH!! Superleuk (en eng natuurlijk), eigenlijk wil ik helemaal niet wachten, Schrijf nou doohoor! :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.