ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Wednesday, March 01, 2006

Life? Don't talk to me about life!

Tijdens het schrijven van de vorige post moest ik zo hard huilen dat ik bang was dat ik kortsluiting zou veroorzaken :S Met het gevolg dat mijn laatste beetje energie er snel doorheen was...

Afgelopen week dus een beetje doorgebracht in een staat van coma, tot ik eruit werd gehaald door het Onderwijsbureau van de SvJ. Weer gezeik met keuzevakpunten... Irritaties, stress en een boze mail volgden, zonder enkele vorm van resultaat. As usual...

De proefles yoga die ik morgen met Kato ga volgen is dan ook extra welkom! Verslag hiervan volgt.

Check ondertussen als je zin hebt een artikel over de Oscars waar ik de afgelopen twee weken mee bezig ben geweest op Cinema.nl.

2 comments:

  1. Hey Jen,

    Gecondoleerd met muis (ook voor je ouders). De dood van een huisdier is toch altijd een nare bijkomstigheid. Gelukkig heb je er ook heel veel plezier van gehad, toch? Ik denk overigens dat yoga inderdaad een goed steuntje in de rug kan zijn om het te verwerken

    En over je studiepunten: De meeste mensen met administratieve functies zou je eigenlijk gewoon moeten afschieten. Het bijschrijven van studiepunten gaat nl. op geen een hogeschool of universiteit goed. De salarisadministratie van m'n stage plek bijvoorbeeld is er in geslaagd om tot DRIE keer toe mijn salaris naar een verkeerde rekening over te schrijven. Dat gelóóf je toch ook niet hè?! :-P
    Gewoon je poot stijf houden hoor! ;-)

    Heel veel sterkte met het verwerken van je verlies en doe de groetjes aan allen.

    Doeeeg!
    Jasper

    ReplyDelete
  2. Tja en om nog even te bevestigen dat het zelfs bij een groot bedrijf als Sanoma ook een zooitje is bij de administratie:
    Heb vandaag mijn stagecontract binnengekregen: Voor het tijdschift Flair...
    Ik dacht toch echt dat ik bij de Esta stage ging lopen, en de vrouw die ik gesproken heb werkte ook bij de Esta, Nouja bij de Flair lijkt het me ook wel leuk maar ik denk dat ze raar opkijken als ik daar woensdag binnen kom lopen....

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.