ATTENTION DEAR READERS!!!

As of january 2013 this blog is closed: I have started a new blog and will no longer post here on The Writing Tree. From now on you can find my photographs & tutorials here:


You can follow Nittybits through blogger, bloglovin' and facebook!

Hope to see you there soon :)

Love,
Jenny

Monday, May 01, 2006

1001 Zakdoekjes

Het begint altijd met zo’n raar pijntje achterin je keel. Wanhopig probeer je nog wat vitamientjes naar binnen te werken, maar eigenlijk is het al te laat. En drie dagen later ben je inderdaad zwaar beroerd, doet alles pijn en ligt je bed bezaaid met zakdoekjes, flesjes water en neussprays…

Bij mij begon het vrijdag, de avond voor mijn verjaardag. Over timing gesproken…

Gelukkig kon ik nog net uit eten met Jeroen, Wouter en Kato en gezellig ontbijten met de hele familie voor de griep daadwerkelijk toesloeg. Ik ben weer verschrikkelijk verwend: het Relax Pakket van Wouter en Kato gaat me hopelijk door de komende weken heen helpen en qua lezen en kijken zit het ook meer dan goed: van mijn ouders kreeg ik The Edge Chronicles IV, de nieuwe Chris Wooding & CSI Las Vegas seizoen 5. Van Jeroen kreeg ik ook een geweldig cadeau: een externe harde schijf voor mijn laptop! Dat betekent dat ik dus niet meer hoef te dj-en met vijftien verschillende cd’s of om de week mijn harde schijf van 20 gig (mijn ipod heeft nog meer geheugen) hoef te wissen. Wat een rijkdom!

Hoewel ik trouwens zo veel mogelijk probeer dit blog te vullen met leuke en interessante dingen die me inspireren bij het schrijven, komt het nog regelmatig voor dat ik geen tijd/energie heb voor dat soort zaken en jullie toch maar lastig val met persoonlijke belevenissen. Ik ben bang dat het de komende weken niet heel veel anders zal zijn:

Maandag 1 mei 2006. Vandaag heb ik nog precies 29 dagen om mijn examenwerk af te krijgen…

*SHRIEK*

Oké, aangezien vorige week een soort oriëntatieweek was, is dit dus eigenlijk pas de eerste week – sterker nog: de eerste dag – en is het dus logisch dat ik nog niet veel ben opgeschoten. (Het is me nog niet helemaal duidelijk of ik mezelf of jullie probeer te overtuigen: misschien voel ik me nog steeds schuldig over het feit dat ik vorige week net iets te vaak in de zon heb zitten lezen…)

Aan de andere kant is het inmiddels 15.00 uur en is er van mijn planning nog niet veel terechtgekomen. Misschien komt het omdat ik om de vijf minuten het scherm onder nies of omdat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen… Maar waarschijnlijk komt het omdat ik weer eens veel te lang bezig ben met het updaten van dit blog…

Aan de slag dan maar, met een laatste advies van Obligue Strategies in gedachten:

Emphasize the flaws

Dat zal wel lukken…

1 comment:

  1. Aap! Ik wist niet dat je jarig was! *gaat cadeautje zoeken*
    Je kan het, het afstuderen!
    Alex de Jong schijnt erg aardig te zijn. Hij interviewde voor mij Tad.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.